onsdag 29 oktober 2008

Miniatyr-kund...

Tack, tack - ska bli JÄTTEKUL att få se det lilla underverket!! För att inte
tala om hur glad Herrn i Huset kommer att bli.............:-)) Funderar
allvarligt på att snickra ihop ett litet "supskåp" till honom där han kan få
ha sin lilla "pärla" som han får ta om söndagarna! EFTER kyrkobesöken,
alltså......:-)))))))))

Det är Miniatyrmässor ca två/tre gånger per år här. ( Av just denna
arrangör, alltså). Nästa mässa går av stapeln den 2:a, som jag skrev, och
den hålls i GÄRDESSKOLAN, Banérgatan 56, Stockholm. Tid: 10.00 - 15.00.
Ja..............risken för att man blir totalt "ha-galen" är
STOOOOOR!!!!!!!! Där finns så mycket fint så man blir tossig! Eftersom jag
är där som utställare, har jag inte mycket tid till att enbart roa mej - dvs
KÖÖÖÖPA!! Jag hade fullt upp med nya kunder mest hela dagen, så det blev
inte många köp för mej, tyvärr!!!! Men den här gången ska jag försöka kila
iväg och titta lite själv och med varm hand överlämna mitt bord till dom två
tjejerna jag ställer ut tillsammans med att sköta ruljangsen (hur 17 stavas
DET ordet????) med min försäljning.

Kanske du har möjlighet att komma?? Det skulle ju bara vara så himla skoj!!

Mot matbordet (vi blev lite väl sena med middan idag!!) och blodpuddingen mä
sylt! MUMS!!

Varma hälsningar!!
Tina