onsdag 29 oktober 2008

Hej Catrine!


Kul att höra från dig! Jag måste bara tacka för jättefina pärlor :) Jag
älskar färg och dramatik som du säger, men jag vill ändå hålla mina smycken
"rena". Jag tycker man ser så mycket röriga smycken när man kollar runt på
nätet... Jag är nog också lite dubbel. Jag tycker om det rena enkla lite
klassiskt, romantiskt också.
Fast jag är nybörjare, provar mycket, gör om och har nog inte hittat min
stil än. Så internet är suveränt! Men fast är jag :-)¨

Sysslar du med någonting annat kreativt? Jag målar olja/akryl... samma
meditativa känsla... Sen är det trädgård, läser en del, resor, matlagning,
älskar att baka tårtor :-) just nu håller vi på att renovera en del... Det
finns så mycket roligt att göra, så lite tid... ( Ja, jag har varit inne i
stressvängen men tar nu bättre hand om mig)

Du får gärna skriva några rader om du har lust... alltid trevligt med
pärlkontaker!

Annars ha det gott! Trevlig sommar!

Hälsningar,
Åsa

Ps.
Hrm... risken är stor att jag återkommer till dina auktioner Ds