tisdag 8 februari 2011

Subject: Re: :) Varor på väg! ~ www.ziddharta.se ~

Hej Cat!

För 5 min sen kom posten och jag har redan testat klämpärletången och
första försöket blev BRA! En riktig tång är ju förutsättningen (jag
kanske skrev tidigare att den jag köpt nånannastans tidigare saknar
"piggen" i förstaläget - inte konstigt att det inte funkat...) och att
jag tidigare tittat på din video flera ggr hjälpte bra! Så tack igen för
att du delar med dig av dina kunskaper!

Tigeröga är en favorit, kul att de blev valet av chips!

Bästa hälsningar
Anna Stina



Svar:

Hej!

Härligt! : )

Har just nu ett litet gäng med videos som ska fixas!

Bland annat hur man kan göra svävande pärlor snyggt med
klämpärlor, crimpbeads och klämpärletången!

Alltid lika roligt och uppmuntrande att få feedback - det gör
att man blir ännu mer taggad att förbättra och göra ännu mer! : )


Ha det gott & vi hörs!

//kram Cat